2 Temmuz 2014 Çarşamba

Türk Kahvesi Bol Köpük Kahve Makinesi Al Fal Baktır

Kahve makineleri ile Bol köpüklü Türk kahvesinin sırrını bilen arkadaşlar?

Türk kahvesi çok seviyorum bu yüzden de çok güzel yapmak istiyorum. tadını gayet iyi yapıyorum ama fazla kişiye yaptığımda köpükte biraz sıkıntı yaşıyorum =) acaba köpüğü almada mı geç kalıyorum yoksa yavaş mı dağıtıyorum fincanlara bilmiyorum. bol köpük için benim bildiğim tüyolar kahvenin taze olması, suyun soğuk ve klorsuz yani hazır su olması. sizin önereceğiniz şeyler var mıdır acep =)?  işte cevaplar

Şimdi eğri oturup doğru konuşalım, günümüzde insanlar özellikle türk kahvesi % 602ı sadece fal baktırma adına tüketim yapmaktadır. Ne zaman ki meşhur kahve zincirleri ve online fal bakanlar ardı arkası kesilmeden çoğalınca, o zaman alışkanlıklarımız da değişti.


Evde türk kahve makineleri ile yüzerce ev hanımı pratik olarak bol köpüklü türkkahvesi pişirmektedirler.

0 yorum:

Yorum Gönder